Disecta Membra
Honda CRF 250 R 2010 na wtrysku
W klasie pojemnościowej MX1 coraz częściej spotykane są motocykle z wtryskiem paliwa. Przyszedł powoli czas na sprzęty o nieco mniejszych silnikach. Szlaki przecierać będzie Honda z nowym modelem CRF.
http://m.onet.pl/_m/3b47837be316c3f254f160f09a1596e6,0,1.jpg
Honda CRF 250 R
Tym razem "nowy" znaczy naprawdę "nowy". Japończycy postanowili skonstruować od podstaw silnik, który wyposażyli w skomplikowany elektroniczny wtrysk paliwa. Zmiany dopadły także aluminiową ramę - tym razem jeszcze bardziej zwartą.
Zawieszenie dostanie nowe ustawienie seryjne oraz szersze spektrum regulacji. Co ciekawe, Honda zrezygnowała z podwójnego tłumika.
Nowa CRF 250 R ma ważyć 101 kg z pełnym zbiornikiem paliwa. Jeżeli dane te zostaną potwierdzone, Honda ma duże szanse zostać najlżejszym motocyklem w klasie. Na to musimy jednak jeszcze poczekać.
Michał Mikulski / scigacz.pl
źródło: moto.onet.pl
Nie życzę nikomu żeby się zepsuł ten wtrysk. :) Sama regulacja mnóstwo kosztuje, a co dopiero naprawa. :)