Disecta Membra
Rzecz na początek najważniejsza - Lancer Evo X jest boski. Swoim wyglądem bije wszystkie poprzednie ewolucje na głowę, a konkurenta w postaci najnowszej porażającej (przerażającej?) Subaru Imprezy zjada na śniadanie. Zwłaszcza, jeśli "bokserka" jest w pokracznym hatchbacku. Wpada ona zmielona niczym biedne zwierzątko chcące przejść na drugą stronę ulicy w potężną atrapę przedzieloną listwą w stalowym kolorze. Tu jakby wzorowano się na Audi, jednak tak agresywnych reflektorów i pociętej maski (już będzie nowy wzór pokrywy silnika dla tuningowców) nie ma żadne auto z czterema owalami na atrapie.Od bombowego Prototype X Concept seryjną wersję wyczynowego Lncera odróżniają jedynie halogeny oraz lusterka.
Z boku wszystko jak w prototypie, czyli spasione nadkola i wylot rozgrzanego powietrza w przednim błotniku. Z tyłu mamy mocno podwinięty do góry dyfuzor z którego wystają dwie końcówki układu wydechowego, mocno ścięte lampy tylne dodają agresji, a właściwej wielkości (czyt. odpowiednio duży) spoiler dba o to, aby nasze Evo mocno trzymało się drogi. Z drugiej strony wygląda, jakby potrafiło latać, ale to raczej niemożliwe.
Agresywny wygląd to jedna sprawa, właściwości jezdne to druga. Na równi ważne. Pod maską Lancera Evolution X znajdziemy 2-litrowy silnik MIVEC ze zmiennymi czasami otwarcia i wzniosu zaworów, który dysponuje turbosprężarką. Mocy Mitsubishi jeszcze nie podało, jednak możemy przypuszczać, że oscyluje w granicach 300 koni mechanicznych. Będzie ona przenoszona za pośrednictwem 6-biegowej zautomatyzowanej skrzyni manualnej na wszystkie cztery koła. O kontrolę nad mocą silnika i siłą hamowania zadba innowacyjny system kontroli trakcji połączony z napędem wszystkich kół S-AWC (Super All Wheel Control).
Fotki:
http://images21.fotosik.pl/224/a1965e3fc2146757m.jpg
http://images20.fotosik.pl/279/1d568b39189d451am.jpg
http://images20.fotosik.pl/279/5afad65cfeba3ce3m.jpg
http://images20.fotosik.pl/279/eb1d659d293ccc1dm.jpg
http://images20.fotosik.pl/279/9673a97376050071m.jpg
http://images20.fotosik.pl/279/824606e337bf91a1m.jpg
Od siebie dodam że to auto to cudeńko. :je: :je: :D :D
Marzę o takim
śnie o takim aucie
zawsze wolałem evo od subaru :)
idealny jak dla mnie:p
evo zawsze miało to coś co przyciąga zwykłego człowieka:)
niezły, dobrze ze mitsubishi wkońcu zrobilo coś nowego z lancerem bo 3 ostatnie edycje nie były zbyt rózne od siebie
napewno jest lepsze niż nowa impreza
J i tak wole Subaru Impreza :P:P:P:P:P:P
ooo nowy lancer:D::D
Fajny ma wygląd ale osiągi takie sobie wolał bym Audi RS4
wole starą bryłę poprzednika
J i tak wole Subaru Impreza :P:P:P:P:P:P
To Ty chyba nowej Imprezy nie widziałeś ;DDDDDDDDDDDD Lancer zjada ją na śniadanie wyglądem na pewno, a osiągami to się przekonamy jak Mitsu poda osiągi i do produkcji wejdzie WRX STi.
Nowy misiek z wyglądu pije na łeb WRXa ale co do osiągów nie wiadomo. Napewno będzie godnym konkurentem subaryny. Ale zdaje mi sie że bedzie tak jak jest: subaru bedzie sie lepiej prowadzić na kretych luźnych nawierzchniach a misiek będzie nadrabiał na prostych dynamika silnika.
Ale pożyjemy zobaczymy:) :))
Podoba mi się to auto ale tylko z przodu tył jest nie zbyt ładny . EVO9 miała ładniejszy tył .
Moim zdaniem lepszym od tego auta jest nowe AUDI S5 .
Lancer to jezdzacy ideal
jakis taki podobny do koncepcyjnego skyline`a
http://www.autobytel.com/images/AutoShows/..._exrrdrvr34.jpg
jestem pewien ze Lancer wygra osiagami z Impreza :D
:D Fajna bryka :D
Chciałbym się takim przejechać
Podoba mi się to auto ale tylko z przodu tył jest nie zbyt ładny . EVO9 miała ładniejszy tył .
Moim zdaniem lepszym od tego auta jest nowe AUDI S5 .
Z tym że miśku S5 to raczej inna klasa samochodów, bo ma +/- 50 koni więcej niż Lancer, a to już spora róznica.
Bardzo ladny samochod. Moim zdanim duzo ladniejszy od Subaru :)
szczerze to wolalbym IX
Całkiem, całkiem heh... 7/10
nowy lancer niczego sobie, ale Subaru i tak rządzi :P:P co prawda nowa Subara została z[cenzura]a, ale skoro mają wycofać klasę WRC z rajdów to trzeba się pomału dostosowywać do s2000 a że w chwili obecnej jest taka moda na bryłę to w pełni rozumiem Subaru...