Disecta Membra
[b][size=24][center:3ecc4781bf]Premiera nowego modelu X5 w Bawaria Motors[/center:3ecc4781bf]
[center:3ecc4781bf]http://techepics.com/files/1-2007-bmw-x5.jpg
http://www.motorpasion.com/images/bmw-x5-interior-4.jpg
http://www.motorpasion.com/images/bmw-x5-interior-7.jpg[/center:3ecc4781bf]
[center:3ecc4781bf]To produkowane w Meksyku auto jest większe od poprzednika, na szerokość o 6,a na długość o 16 cm. Całkowita długość wynosi teraz 4854 mm, a szerokość 1933 mm.
We wnętrzu zarezerwowano miejsce dla trzeciego rzędu siedzeń, X5 jest pierwszym 7-miejscowym BMW w historii.Modernizację przeszedł także układ napędowy xDrive. Pod maską na początku znalazły się trzy silniki. Podstawowa jednostka to 6-cylindrowy silnik 3,0si o mocy 272 KM (200 kW), którego moment obrotowy wynosi 315 Nm przy 2750 obr./min. Topowa wersja to 8-cylindrowa jednostka 4,8, która osiąga moc 355 KM (261 kW) i maksymalny moment obrotowy 475 Nm w zakresie 3400 – 3800 obr./min. Z tym silnikiem X5 przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 6,5 s, a prędkość maksymalna wynosi 240 km/h. Ośmiocylindrowy silnik w cyklu mieszanym zużywa 12,5 l paliwa. Dla amatorów silników wysokoprężnych mamy 6-cylindrowy silnik 3,0d , 231 KM (170 kW) i moment obrotowy 520 Nm w zakresie 2000 – 2750 obr./min.
Wnętrze zaprojektowano z dużym umiarem, jednak jest ono bardzo eleganckie. Ciekawie wygląda drążek przekładni automatycznej. W rzeczywistości obsługuje on nową 6-biegową przekładnię automatyczną. W wyposażeniu znajdzie się system obsługi iDrive, który w X5 jest nowością, nie zabrakło również aktywnego układu kierowniczego, wyświetlacza head-up czy kamery cofania.
Światowa premiera nowego BMW X5 odbyła się we wrześniu 2006 na paryskim salonie samochodowym. [/center:3ecc4781bf]
ten samochód jest fajny lecz bardzo drogi.
ten samochód jest fajny lecz bardzo drogi.
No drogi to on jest, niestety...