Disecta Membra
Więcej mocy w Triumphie
W przypadku motocykli sportowo-turystycznych wysoka moc nie służy do rozwijania obłędnych prędkości. Ma gwarantować sprawne wyprzedzanie i dużą elastyczność nawet w przypadku maksymalnego obciążenia jednośladu.
http://m.onet.pl/_m/1f2b0b6b652559c50a7117dc6ef26d85,0,1.jpg
Triumph Sprint GT / fot. Triumph
Triumph postanowił nieznacznie podrasować model Sprint GT. Najbardziej widoczną zmianą jest przeniesienie rury wydechowej spod kanapy na tradycyjne miejsca koło tylnego koła. Poprawiono także ochronę kierowcy i pasażera przed wiatrem oraz dodano gniazdo 12V.
Zmiana oprogramowania sterującego silnikiem w połączeniu z układem wydechowym o zmniejszonych oporach podniosło parametry jednostki napędowej. Litrowe serce Triumpha Sprint GT rozwija 132 KM i 109 Nm. Podczas turystycznej jazdy jeszcze ważniejsza okaże się poprawa przebiegu krzywej momentu obrotowego. Maksimum będzie dostępne przy 6300 obr./min., a nie 7500 obr./min. jak w dotychczas oferowanym modelu.
Sprzedaż jednośladu rozpocznie się za trzy tygodnie. W Wielkiej Brytanii Triumph Spring GT otrzyma ABS oraz kufry i ma kosztować 9,5 tysiąca funtów. Korzystnie skalkulowana cena uczyni z niego jeden z najtańszych motocykli turystycznych.
źródło: łs / Onet.pl
źródło: moto.onet.pl
Download: Rapidshare, Hotfile, Megaupload, Przeklej i Inne http://moto.onet.pl/1612069,1,wiecej-mocy-w-triumphie,artykul.html?node=17 Download bez limitów