ďťż

Edo Porsche Carrera GT

Serwis znalezionych haseł

Disecta Membra

Edo Porsche Carrera GT

http://images29.fotosik.pl/145/19559715349f0d3b.jpg
http://images29.fotosik.pl/145/7c0433c6e96ae8ca.jpg
http://images32.fotosik.pl/118/277e69611c3080e6.jpg
http://images29.fotosik.pl/145/19559715349f0d3b.jpg
http://images29.fotosik.pl/145/d6346e0c73eae909.jpg
http://images32.fotosik.pl/118/5d8d063f63d78a88.jpg



http://images29.fotosik.pl/146/66fb9cb9c31d7f5b.jpg
http://images26.fotosik.pl/146/50a99640a88c3ab8.jpg
http://images33.fotosik.pl/118/c764599b240ea690.jpg
http://images23.fotosik.pl/145/b83836bd8e2e0c10.jpg
http://images31.fotosik.pl/118/8026d819e114dc34.jpg

Carrera GT należy do wąskiego grona superaut. Wielu podpisałoby nawet pakt z diabłem, żeby mieć je w garażu. Są również tacy dla których wersja seryjna nie jest wystarczająco szybka i ekskluzywna.

Należy do nich firma Edo Competition - tuner z Achlen, znany na świecie z przeróbek najdroższych i najrzadszych aut świata. Maserati MC12 o mocy 770 KM, a może 880-konne Ferrari Enzo? Dla specjalistów z Edo Competition nie ma rzeczy niemożliwych, podobnie jak dla klientów tunera nie ma sum, których nie mogliby zapłacić za przeróbkę swojego auta. Wspaniała Carrera GT zniknęła z oferty firmy Porsche w ciągu zaledwie kilku miesięcy. Powód? Planowane 1220 egzemplarzy tego bolidu rozeszło się wśród sławnych i bogatych niemal na pniu!
Silnik Carrery GT to istne dzieło sztuki - 5.7-litra pojemności, 10 cylindrów w układzie V i 612KM. Czego można chcieć więcej? Oczywiście, więcej mocy!

Dlatego Edo proponuje jej wzrost i to spory. W zależności od życzeń nabywcy, jego Carrera GT może dysponować mocą 670, 715, lub nawet 770 KM! Aby wykrzesać aż tyle dodatkowych koni pod maską, tuner zmienił oprogramowanie silnika, zamontował\układ dolotowy z nowymi kolektorami i sportowe filtry powietrza. Sam układ wydechowy ze stali nierdzewnej waży o 18 kg mniej od seryjnego i powoduje wzrost mocy o 25 KM. Z tyłu zamontowano płat dociskowy wykonany w całości z karbonu.

Zresztą z tego materiału powstały również inne elementy poprawiające aerodynamikę. Carrera GT od Edo posiada regulowane w trzech pozycjach zawieszenie firmy KW. Jako opcja dostępny jest też system automatycznego podnoszenia i opuszczania nadwozia. Przydatny przy przejazdach przez „śpiących policjantów” i najazdach na krawężniki. Optymalną kontrolę i przyczepność zapewnia komplet opon Pirelli Sport Cup w rozmiarze 265/35 18 z przodu i 345/30 18 ZR na tylnej osi.

Cena przeróbek Edo podawana jest przez niemieckiego tunera wyłącznie właścicielom modelu Carrera GT. Na rynku w tym specyficznym segmencie nie ma zbyt wiele konkurencji. Przeróbki modelu Carrera GT oferuje wyłącznie TechArt i Gemballa. W obu przypadkach ich koszt wacha się w granicach ćwierć miliona euro.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • russ.xlx.pl