Disecta Membra
Jacek Kall - Reklama
http://i44.tinypic.com/314445v.jpg
Niniejsza książka to wydanie drugie, zmienione i rozszerzone, popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.
Spis treści:
1. Co jest, a co nie jest reklamą?
2. Jak działa reklama?
3. Co składa się na strategię reklamy?
4. Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?
5. Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?
6. Co i jak obiecać w reklamie?
7. Jak przygotować plan mediów?
8. Ile wydać na reklamę?
9. Reklama telewizyjna
10. Reklama prasowa
11. Reklama radiowa
12. Reklama zewnętrzna
13. Marketing bezpośredni
14. Testowanie wstępne reklamy
15. Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?
Strony: 200 | Wielkość paczki: 31 MB | PDF
Download: Rapidshare, Hotfile, Megaupload, Przeklej i Inne http://hotfile.com/dl/35120774/4eb97c8/Reklama-Jacek_Kall.rar.html Download bez limitów
Download: Rapidshare, Hotfile, Megaupload, Przeklej i Inne http://sharingmatrix.com/file/2846367 Download bez limitów